Zaregistrovať sa na našej stránke môže každá právnická alebo fyzická osoba - podnikateľ, ktorý je registrovaný v obchodnom registri a v prípade fyzickej osoby v živnostenskom registri. Zaregistrovaný subjekt nie je konečným spotrebiteľom objednaného tovaru, ale kupuje ho na predaj tretím osobám. Právne vzťahy medzi odberateľom a ideo s.r.o. sa riadia nasledovnými podmienkami alebo zmluvou s ideo s.r.o., obchodnými podmienkami a pokiaľ nie je týmito dokumentmi upravené inak, riadia sa všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky, predovšetkým Obchodným zákonníkom.
V prípade, ak ste už našim registrovaným zákazníkom, stačí, aby ste v sekcii "Môj účet" zadali email, ktorý používate ako kontaktný pri príjme potvrdení objednávok alebo na príjem faktúr a cez funkciu zabudnuté heslo si nechali zaslať heslo na prihlásenie. Na tento email Vám systém zašle heslo.
V sekcii "Môj účet" pod záložkou "Registrácia" vyplňte, prosím, všetky požadované údaje a odošlite nám žiadosť. Zadané údaje náš operátor skontroluje a do 48 hodín od obdržania žiadosti Vás zaregistruje u nás v systéme aj na webstránke.
Na našej stránke nájdete informácie o dostupnosti tovaru, ktoré sú orientačné a vychádzajú z našich aktuálnych skladových zásob.
Upozornenie: Dostupnosť tovaru je platná v momente objednávky a môže sa zmeniť v priebehu jej spracovania
Na našej stránke nájdete ceny, ktoré sú priradené firme, ktorá je u nás v systéme zaregistrovaná a pod ktorou ste sa prihlásili. Ceny sú vždy aktuálne, ale môžu sa meniť v priebehu roka. Ak máte u nás nastavené špeciálne ceny na vybrané produkty, tieto na webstránke neuvidíte, ale po spracovaní objednávky v našom systéme sa budú aktualizovať.
Cena za dopravu Vám bude účtovaná podľa platného cenníka a výsledného spôsobu dopravy objednávky. Jedna objednávka totiž môže byť dodaná na základe dostupnosti tovaru na viackrát a viacerými spôsobmi, preto má každé jednotlivé dodanie samostatnú cenu dopravy.
Vybraný spôsob platby je informácia pre operátora, akým spôsobom preferujete úhradu Vašej objednávky. Toto nastavenie je ale iba informačné a môže sa v priebehu spracovania objednávky meniť v závislosti od toho, či je subjekt u nás vedený ako partner so splatnosťou, alebo či nedošlo k prekročeniu kreditu firmy v našom systéme ako aj v závislosti od úhrad predchádzajúcich objednávok.
Veríme, že naša stránka pre B2B partnerov sprehľadní a zjednoduší objednávanie tovaru. Časom plánujeme veľa zlepšení, ale veľmi radi privítame z Vašej strany pripomienky a nápady na vylepšenia. Neváhajte nás kontaktovať v prípade otázok ako aj návrhov na inovácie našich služieb.